Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Alaja so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Spletna trgovina Alaja je namenjena vsem fizičnim ter pravnim osebam. Naročanje v spletni trgovini poteka v slovenskem jeziku prek spleta 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni v letu. Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v seznamu izdelkov. Vsi izdelki, navedeni na teh straneh, so na voljo do odprodaje zalog. Vse cene vsebujejo DDV. Veljavnost cen za izbrano blago veljajo na dan nakupa, na dan zaključka in oddaje naročila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec takoj prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vsi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Pogodba bo shranjena na sedežu podjetja.
Nakup na spletni strani portalu Alaja.si je enostaven in varen. Vstopna stran spletne lekarne je izhodišče za vaš nakup ali brskanje po ostalih vsebinah, kot so članki, novice in ostale informacije.
Začetek nakupa
Na strani spletne trgovine in portala Alaja.si boste našli več možnih orodij za opravljanje nakupa:
- iskalnik, kamor vpišete ključno besedo – iskani izdelek ali vašo težavo oziroma simptom,
- seznam oddelkov portala: Olja, Super hrana- hrana,Prehranska dopolnila, Šport, Kozmetika, Pripomočki in Razno. Ti oddelki so še nadalje razdeljeni, kar omogoča ožanje nabora izdelkov v nadaljevanju,
- levi izbirni seznam: seznam oddelkov spletne trgovine in portala Alaja.si.
- oddelek domov: ki se nahaja levo zgoraj in omogoča, da se vrnete na prvo stran portala na kateri imate seznam novih izdelkov in izdelkov, ki so v akciji.
Prednost spletne trgovine Alaja je, da ne glede na izbran način opravljanja nakupa lahko v nadaljevanju svoj izbor še vedno zožate z uporabo ostalih navedenih orodij.
Najden izdelek
Podstran z izbranim izdelkom je zadnja postaja pred dodajanjem izdelka v košarico. Vsebuje mnogo informacij, s katerimi si lahko pomagate pri odločitvi ali nadaljevanju nakupovaja na portalu. Pod imenom izdelka je naveden kratek opis produkta in cena. Levo je slika izdelka, ki jo lahko povečate. Veliki oranžni gumb pod imenom izdelka je namenjen oddajanju vašega izdelka v košarico. Navedena je tudi razpoložljivost izdelka. Dodatne možnosti, ki so prikazane desno od slike so namenjene tistim z odprtim računom na portalu Alaja. Te dodatne aplikacije so dodajanje izdelka na listo želja, pošiljanje izdelka prijatelju, kategorija primerjaj in možnost ocenitve artikla.
Izdelku je dodan opis, ki predstavlja njegove glavne značilnosti, namen in način uporabe in poreklo.
Dodajanje v košarico, izbor načina dostave in načina plačila.
Izdelke lahko v košarico dodate tudi brez klika na artikel oziroma ko se nahajate v posameznih oddelkih s klikom na gumb V košarico pod proizvodom.
Ko dodate izdelek v košarico lahko nadaljujete z nakupom. Količino izbranega izdelka lahko spremenite proti na začetku, med in na koncu nakupa v povzetku nakupa.
Stanje vaše košarice lahko spremljate tekom nakupa v kategoriji Košarica na desni strani strani. Tam je prikazana količina izdelkov in vrednost nakupa. Tam tudi sklenete vaš nakup s premikom na blagajno ali pa bolj podrobno pogledate vašo košarico, tako,da kliknete na rdeč izpis števila artiklov.
S klikom Blagajna zaključite nakup. S klikom na število izdelkov pa urejate nabor artiklov. S klikom Blagajna zaključite nakup v štirih korakih:
- vnos podatkov za dostavo: vnesete ime, priimek,naslov, mesto, poštno številko, državo in vaš telefon. Označite ikono za dostavo na navedeni naslov.
- način dostave: označite način dostave. Imate dve opciji ( Pošta Slovenije,GLS ali DPD ) ali preko osebnega prevzema.
- način plačila: izbirate lahko med Paypalom, preko bančnega nakazila ali po povzetju. V primeru, da imate kupon v spodnji prazni kvadratek vnesite kodo kupona.
- zaključite nakup: s pregledom vašega naročila,ki se vam prikaže desno zgoraj, potrdite nakup s klikom na gumb Naroči. Nakup boste opravili samo pod pogojem, da se strinjate z našimi pogoji poslovanja, katere si lahko preberete v kategoriji podpora, spodaj na strani. Če se z našimi pogoji strinjate označite kvadratek nad gumbom Naroči. V primeru, da bi želeli spremeniti vsebino vaše košarice se lahko vrnete nazaj s klikom na katero od kategorij zgoraj. Vaše naročilo bo s tem oddano. Zanj bomo poskrbeli takoj oziroma v najkrajšem možnem času, saj so zadovoljne stranke naša prioriteta.
Vse objavljene cene artiklov Alaja.si so navedene v evro denarni enoti (€) ter že vključujejo 22% oziroma 9,5 % davek na dodano vrednost. Cene so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko Alaja.si. Cene veljajo do preklica, izdelki pa so na voljo do odprodaje zalog. Cena veljajo v trenutku naročila kupca. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo.
Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu na sedežu podjetja (velja spletna cena brez plačila poštnine)
- z gotovino ob prevzemu na zahtevanem naslovu (velja spletna cena + cena dostave)
- po plačilu s kartico preko paypala (velja spletna cena + cena dostave)
- po predračunu z nakazilom na račun in prevzemom na sedežu podjetja (velja spletna cena brez plačila poštnine)
- po predračunu z nakazilom na račun in prevzemu na zahtevanem naslovu (velja spletna cena + cena dostave)
Plačilo po povzetju
Pri izbiri dostave z dostavno službo (Pošta Slovenije) in plačila po povzetju bomo vsa naročila, opravljena na delovni dan do 14. ure, opremili še isti dan. Pošiljka bo pri vas najkasneje v 2 delovnih dneh, običajno pa že naslednji delovni dan v tem primeru je možnost plačila le z gotovino. Zato morate biti ne glede na vrednost naročila, ob prevzemu vedno osebno prisotni.
Predračun prejmete na vaš e-mail naslov z vsemi plačilnimi pogoji za nakazilo. Pošiljka vam bo dostavljena, ko plačilo vašega predračuna prispe na naš račun. Rok veljavnosti predračuna je 8-dni od prejema na vaš e-mail naslov.
Če se odločite za osebni prevzem naročenega blaga, vas bo blago čakalo na sedežu podjetja v Ljubljani, na Vodnikovi cesti 123a kupnino lahko v celoti poravnate ob prevzemu. Po e-pošti vas bomo obvestili, kdaj bo naročeno blago pripravljeno za prevzem. Blago lahko potem prevzamete kadar koli med delovnim časom od ponedeljka do petka od 9.00 do 18.00 ure. Pri osebnem prevzemu lahko plačate z gotovino ali kartico. Seveda je prevzem na sedežu podjetja brezplačen in se ne obračuna. Možna so plačila le v enkratnem znesku.
Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo o predvidenem datumu dobave/dostave čimpreje obvestili. Ob morebitni ne dobavljivosti naročenih artiklov vas bomo obvestili o spremembah in vam omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost.
Alaja.si mora blago dostaviti v obljubljenem času. Stroški hitre dostave paketa so enake za dostavo po celotni Sloveniji. Strošek dostave je 3,99 eur. Strošek dostave se obračuna k naročilu, kar je zavedeno tudi v košarici in navedeno na računu.
Naročilo izdelkov v tujino in stroški dostave se plačujejo po predračunu. Stroški dostave v države EU se zaračunajo v skladu z veljavnim cenikom dostavljalca. Dostava v države zunaj EU ni mogoča.
Naročeno blago vam bo dostavila Pošta Slovenije ali dostavna služba City Express. Vsako nedostavljeno naročilo vas bo na vaši pošti čakalo še 15 dni, preden se bo vrnilo. Dostavljalci pridejo na dostavno mesto največ dvakrat in vas tudi pokličejo na kontaktno številko.
Kupec je ob prevzemu dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti ali poškodbe takoj sporočiti dostavljavcu ali (ob osebnem prevzemu) osebju na sedežu firme nato pa se s podjetjem dogovori za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Pri nakupu blaga prek spletne trgovine Alaja ima kupec pravico, da v štirinajstih(14) dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči (na info@alaja.si, prek običajne pošte na naš naslov ali pa se oglasite osebno na Vodnikovo cesto 123a v Ljubljani lahko pa nas pokličite na tel. 0808771), da odstopate od pogodbe. Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini na svoje stroške odposlati ali dostaviti podjetju v tridesetih (30) dneh po sporočilu, da od pogodbe odstopa.
Podjetje blaga ni dolžno sprejeti, če je blago uničeno, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, razen, če se obravnava kot reklamacija in je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec/prejemnik to takoj sporočil podjetju, dostavljavcu ali trgovcu, od katerega je blago prejel. Priložena mora biti kopija originalnega računa. Če je kupec ponudniku v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi in pogoji poslovanja sporoÄil, da od pogodbe odstopa in je prejeto blago v zakonskem roku vrnil nepoškodovano, v originalni embalaži in nespremenjeni količini, mu bo podjetje v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 15 dneh od prejetja vrnjenega blaga, vrnilo že plačano kupnino.
E-novice in privolitve
V Alaji sledimo načelom transparentnosti in skrbnega ravnanja z osebnimi podatki v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov(angl. General Data Protection Regulation – GDPR; v nadaljevanju uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Vse informacije o upravljanju posameznih privolitev najdete v nadaljevanju.
Z izpolnitvijo obrazca za prijavo na prejemanje alaja e-novic o aktualnih dogodkih, trendih in novicah, se uporabnik strinja s posredovanjem podatkov, ki v skladu z zakonodajo veljajo za osebne podatke. Prav tako se z izpolnitvijo obrazca za prijavo na dogodke uporabnik strinja s prejemanjem alaja e-novic ter prej navedenim posredovanjem podatkov. V tem primeru so to: e-pošta in IP naslov naprave, s katere se prijavlja. Ob prijavi se ima uporabnik možnost strinjati z uporabo osebnih podatkov v naslednje namene:
[1] (OBVEZNO) Privolitev za prejemanje alaja.si novic o aktualnih dogodkih, trendih in drugih zanimivostih velja do preklica in obsega:
- uporabo podatkov za pošiljanje rednih e-novic
- uporabo podatkov za občasno pošiljanje ostalih vsebin, kot so obvestila o dogodkih in podobno
- izvoz, hrambo in obdelavo podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam omogoča pošiljanje teh novičk
- obdelavo podatkov s psevdonimizacijo (tako, da jih ni mogoče pripisati specifičnemu posamezniku)
- izvoz, hrambo in obdelavo podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam pomaga kontinuirano spremljati vaše aktivnosti na straneh alaja.si, nam omogočajo izvajanje kontaktiranje, povezano z vašimi aktivnostmi na straneh alaja.si, ter agregirane in anonimizirane analize uporabe portala in tamkajšnjih vsebin.
- vsi osebni podatki se uporabljajo izključno za namene izvajanja naših storitev, anonimizirane analize ter optimizacijo našega poslovanja in niso dostopni javnosti, razen v primeru, ko nam uporabnik to izrecno dovoljuje s posebno privolitvijo za takšne namene.
Vaše pravice na podlagi podanih privolitev
Posameznik lahko od upravljavca osebnih podatkov kadarkoli zahteva, da stalno ali začasno preneha z uporabo njegovih osebnih podatkov v prej navedene namene. Takšno zahtevo lahko kadarkoli naslovi na e-naslov info@alaja.si in podrobno navede, katere privolitve želi preklicati.
Poleg tega ima tudi naslednje pravice:
- Pravico do seznanitve z lastnimi osebnimi podatki: posameznik ima pravico do svojih osebnih podatkov, ki so bili zbrani v zvezi z njim, da se seznani z obdelavo in da preveri njihovo zakonitost;
- Pravica do popravka oz. dopolnitve osebnih podatkov: posameznik ima pravico doseči, da alaja.si brez nepotrebnega odlašanja popravi njegove netočne osebne podatke;
- Pravica do izbrisa osebnih podatkov: posameznik ima pravico doseči, da alaja.si brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z njim, v obsegu, kot ga dovoljuje veljavna zakonodaja;
- Pravica do omejitve obdelave: posameznik ima pravico doseči, da alaja.si omeji obdelavo osebnih podatkov, kadar oporeka točnosti osebnih podatkov, kadar je obdelava nezakonita in namesto izbrisa osebnih podatkov zahteva omejitev njihove uporabe, ter v primerih, ko alaja.si njegovih podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, temveč potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo njegovih pravnih zahtevkov;
- Pravica do prenosljivosti podatkov: posameznik ima pravico, da prejme svoje osebne podatke, ki jih je posredoval alaja.si v strukturirani, splošno uporabljeni in strojno berljivi obliki, ter pravico da te podatke alaja.si posreduje drugemu upravljavcu, kadar je do tehnično izvedljivo.
- Pravica posameznika do ugovora: posameznik ima pravico kadarkoli ugovarjati obdelavi svojih osebnih podatkov, kadar se le-ta izvaja zaradi zakonitih interesov, zaradi katerih si alaja.si osebnih podatkov, kadar se ti obdelujejo za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov, v kolikor je povezno s takim neposrednim trženjem. Kadar posameznik ugovarja obdelavi za namene neposrednega trženja, se njegovi osebni podatki ne obdelujejo več
- Pravica do vložitve pritožbe proti upravljavcu osebnih podatkov pri nadzornem organu, če meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov.
Postopek uveljavljena pravic
Uporabnik/ca je s podpisom privolitve seznanjen/a, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovi v pisni obliki na upravljavca na e-naslov info@alaja.si
Seznanjen/na je tudi, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od uporabnika alaja.si storitev zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati.
Seznanjen/na je tudi, da mora upravljavec na zahtevo, s katero uveljavlja svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.
CartFox
Upravljavec uporablja storitev CartFox za pošiljanje elektronskih sporočil posameznikom (SMS, aplikacije za neposredno sporočanje, e-pošta). Politika zasebnosti storitve CartFox in informacije o ponudniku storitve CartFox so na voljo tukaj. Upravljavec upravlja osebne podatke skupaj s ponudnikom storitve CartFox.
Osebni podatki posameznikov, ki se obdelujejo v okviru storitve CartFox, vključujejo:
– e-poštni naslov;
– telefonsko številko;
– informacije o spletni strani ali aplikaciji, preko katere je bil posredovan e-poštni naslov in/ali telefonska številka;
– informacije o pošiljanju sporočil:
ovrsto sporočila (SMS, aplikacija za neposredno sporočanje (vrsta aplikacije), e-pošta);
odatum pošiljanja;
očas pošiljanja;
ovsebino poslanega sporočila (npr. obvestila v zvezi z nakupom, zapuščena košarica, obvestilo o popustih itd.);
– podatek o nedostavljenem sporočilu (datum in čas prejema obvestila o nedostavljenosti);
– podatke o izvedenem dejanju (npr. nakup artikla v zapuščeni košarici, nakup znižanega artikla ipd.).
Osebni podatki (e-poštni naslov, telefonska številka) se samodejno posredujejo skupnemu upravljavcu.
Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov pri uporabi storitve CartFox je:
a) Privolitev, ki služi za obdelavo osebnih podatkov tistih posameznikov, ki so podali privolitev za prejemanje elektronskih sporočil.
b) Zakoniti interes, na podlagi katerega upravljavec obdeluje osebne podatke v okviru storitve CartFox samo ob spodaj navedenih predpogojih:
– posameznik je dodal vsaj en artikel v košarico znotraj spletne trgovine;
– posameznik je posredoval svoje komunikacijske podatke (e-poštni naslov in/ali telefonsko številko);
– sporočilo vsebuje besedilo v zvezi z (morebitnim) nakupom posameznika.
Namen obdelave osebnih podatkov je obveščanje posameznika o njegovem (nameravanem) nakupu, saj sporočila, ki so poslana preko storitve CartFox, vsebujejo naslednje podatke:
– potrditev naročila;
– aktualne informacije o dostavi;
– račun po opravljenem nakupu;
– opomnik o zapuščeni košarici.
Primarni namen teh sporočil je transakcijsko komuniciranje. Sporočila so namenjena obveščanju posameznika o poslovnem odnosu z upravljavcem ali naročnikom (npr. obvestila v zvezi z nakupom).
Prejemnik se lahko odjavi od prejemanja sporočil storitve CartFox z uporabo možnosti odjave v posameznem sporočilu, ki ga posamezniku pošlje storitev CartFox.
Če se želite odjaviti od vseh sporočil, ki jih pošilja upravljavec, se lahko obrnete na skupnega upravljavca na info@dfvu.org.
Osebni podatki, zbrani v okviru storitve CartFox, se ne razkrivajo tretjim osebam (razen skupnemu upravljavcu, tj. ponudniku storitve CartFox) in upravljavec do njih nima dostopa. Upravljavec lahko v okviru storitve CartFox dostopa le do poročil, ki vsebujejo združene in s tem anonimizirane podatke (npr. število poslanih sporočil, število nakupov preko poslanih sporočil itd.).
Osebni podatki, ki se obdelujejo v okviru storitve CartFox, se ne posredujejo v tretje države ali mednarodnim organizacijam, kar pomeni, da se ne posredujejo ali iznašajo izven ozemlja držav članic EU.
Informacije o obdobju hrambe osebnih podatkov, ki se obdelujejo v okviru storitve CartFox, o varstvu teh osebnih podatkov in o pravicah posameznikov v zvezi z njihovimi osebnimi podatki so na voljo v Politiki zasebnosti in varstva osebnih podatkov CARTFOX. Za več informacij nas kontaktirajte na info@dfvu.org.
Kljub prizadevanju za stalno ažuriranost trgovine in dobavnih rokov se lahko zgodi, da se podatki o lastnostih artiklov, njihovi ceni ali dobavi spremenijo tako hitro, da ne uspemo popraviti podatkov in so artikli še vedno nespremenjeni na seznamu spletne trgovine. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila ali vračilo morebitnega predplačila.